Начало тестовых установок Spider TPMS

Автор B.O.S., 11 марта, 2011, 02:10:11 pm

« предыдущая - следующая »

0 Пользователей и 3 гостей просматривают эту тему.

B.O.S.

11 марта, 2011, 02:10:11 pm Последнее редактирование: 24 июня, 2011, 08:01:53 pm от B.O.S.
Начало тестовых установок Spider TPMS запланировано на март этого года.
Желающие получат скидку -30% от мелкооптовой цены на системы и полную техподдержку, если понадобится.
Взамен нужны отзывы. Любые. Как положительные, так и отрицательные, замечания и пожелания.
Желающие могут отписываться здесь или писать мне в мыло.

Фото внутренностей новых колесных датчиков ;)

гоняли на днях от +85 до -28
Термокомпенсация по давлению работает великолепно. Все погрешности укладываются в 0,01 атмосферу

OLd

Плюс Адин! :-)
Тобіш, буду першим? :-)

B.O.S.

24 июня, 2011, 07:55:58 pm #2 Последнее редактирование: 24 июня, 2011, 07:59:07 pm от B.O.S.
Изготовлены новые кронштены крепления датчиков:


Добро пожаловать на замену колёсных датчиков давления и температуры в шинах на такие:


Также будет обновляться программа в салонной консоли (без демонтажа)

Xabr


B.O.S.

Цитата: Xabr от 09 ноября, 2011, 02:14:16 am
Цена комплекта?

1150 грн
в комплект входит 4 датчика и консолька в салон.
дополнительные датчики - 200 грн/штучка
В продажу пойдёт ориентировочно через месяц. В данный момент делается редизайн консольки

Xabr

Вопросы:
1. Зачем консоли нужно постоянные 12 В? Это же не сигнализация. Почему нельзя взять, например, с прикуривателя?
2. Какая реальная масса колесного датчика? По тексты на странице описания - 11 г, в таблице - 50 г.
3. Как выглядит консоль, ее габариты и варианты крепления?

B.O.S.

Цитата: Xabr от 09 ноября, 2011, 01:08:32 pm
Вопросы:
1. Зачем консоли нужно постоянные 12 В? Это же не сигнализация. Почему нельзя взять, например, с прикуривателя?
2. Какая реальная масса колесного датчика? По тексты на странице описания - 11 г, в таблице - 50 г.
3. Как выглядит консоль, ее габариты и варианты крепления?

1. Затем, чтобы иметь возможность принимать радиопакеты от датчика пока машина стоит.
Пришёл на стоянку - воткнул ключ в замок - видишь актуальное состояние колёс.
2. сам датчк, как оно и было в варианте крепления стяжкой вокруг диска - 11 грамм
Датчик вместе со сборным вентилем и креплением датчик ак вентилю - 50 грамм
3. крепится скотчем 3М
в комплекте клиновидный кронштейн для установки консоли по верхней кромке лобового стекла
это место удобно и для подключения и для пользования.

OLd

Мабуть, прийшла пора написати відгук.

Тестером даної системи став на початку цього року.
Скажу відверто, багато часу приходилося проводити на шино-монтажі, багато датчиків було поміняно. Так як вони змінювалися по дизайну (кріпленню), так і по прошивкам. Велика повага Борі за терпіння та надання датчиків в користування.

Питання мабуть в тому, чому так часто мінялися датчики? На це є декілька відповідей:
   1.   Невдале кріплення перших пілотних датчиків на стяжках через весь диск. Стяжки не витримували і датчик розвалювався під час руху. Проблема була вирішена, коли датчики почали прикручувати до ніпелів.
   2.   Криворукість шино-монтажників, які при бортуванні шини пошкоджували датчики.
   3.   Пакети від датчиків не завжди доходили до консолі, тому експериментували з різними моделями та прошивками датчиків.

До якого висновку з часом я дійшов:
   1.   Перше, і саме головне - це система все ж таки має право на існування! Враховуючи останні розробки кріплення датчиків, їх герметичність (не буде окислюватися схема від конденсату в середині шини, зручний інтерфейс консолі та його наглядність, то моя рекомендація щодо експлуатації цієї системи дуже позитивна!
   2.   Респект Олексію Вільному (шумоізолятору), який все ж таки не лише шумоізолює від сторонніх звуків, а і гарно екранує «капсулу» салону від сторонніх безпровідних зв'язків. Прийшов до цього висновку лише з часом, після багатьох експериментів з датчиками та прошивками як самих датчиків, так і консолі. Намагалися добитися того, щоб пакети від задніх колес проходили не рідше від передніх до консолі. Я так розумію, що віброматеріал з фольгою в основі, яким у мене оброблений весь салон, а також арки колес ззовні і є тому причина.

Що би хотілося змінити в індивідуальному порядку?
   1.   Замінити консоль на нову розробку, так як в ній зображення колес значно краще видно. Коли їдеш на швидкості за містом і «запищить» якийсь датчик, досить важко зорово відразу зорієнтуватися, в якому саме колесі спрацював датчик. В новій консолі (по картинці) зображення дещо крупніше.
   2.   Розробити більш посилений сигнал датчика в індивідуальному порядку, тобіш лише для мене. 
Для мене не суттєво, скільки років буде працювати датчик (шість чи два), мені значно суттєвіше, щоб пакети вчасно доходили до консолі. Це пов'язано з п.2 попереднього абзацу.

В цілому ще раз висловлюю подяку розробникам даної системи, а Борису ще за терпіння та той час, який він витрачав на мене!!!