В процесі установки датчика экстренного торможения Spider ESS вияснено 2 основні моменти:

  • 1) все просто, хоча і не без нюансів,
  • 2) фотік-лайно.

Основні точки підключення:

  • Чорний – маса авто. “No comments”;
  • Червоний – до проводу, на якому з”являється “+” при ввімкненні запалювання, сюди ж підключаємо один провід з обмотки реле;
  • Синій – під”єднуємо до іншого виводу обмотки реле;
  • Оранжевий – до проводу біля кінцевика на педалі гальм, на якому з”являється “+” після натискання.

Також було використано пару діодів для ров”язки лівої і правої сторін вказівників поворотів. Всі необхідні проводи, крім “+” гальм були знайдені біля блоку сигналізації, хоча можна було підключитися від кнопки аварійки. З підводних каменів: спочатку підключив інше реле – повороти не моргали, з комплектним реле (тим, що отримав разом з датчиком гальмування) все ок., і чогось був переконаний, що на виході синього проводу”+” насправді там з”являється “-” для управління реле. Згадав ще “грішок” – зустрічно-паралельно до обмотки треба підключити діод. Моя схемка виглядає отак: Установка датчика экстренного торможения - схема подключения хоча з тим реле, что йшло у комлекті, навіть діоди не потрібні. ну і ще кілька слайдів… Підключення ло кінцевика педалі: Установка датчика экстренного торможения - подключение к концевику педали Кнопка аварійки сидить дуже щільно, знімається широкою викруткою “на себе”: Установка датчика экстренного торможения - снятие кнопки аварийки Тестовий варіант: Установка датчика экстренного торможения - пробное включение Кінцевий варіант монтажу – над запобіжниками у лівій частині панелі: Установка датчика экстренного торможения - место установки Використані прилади та матеріали: головка на 8, тестер, паяльник, кусачки, ізоляційна стрічка, термоусадочна трубка, стяжки пластикові, кілька шматків проводу, 2 діоди з мертвої автосигналізації. Витрачено часу десь приблизно три години – працював в своє власне задоволення. Калібруємо згідно мануалу та перевіряємо працездатність. Відео в друга на фотику, додам пізніше.


Техническую поддержку для всей нашей продукции, в том числе и для Датчика экстренного торможения Spider ESS можно получить на нашем форуме.

http://mobileelectronics.com.ua/wordpress/wp-content/uploads/2013/05/audi_a6_c5_11.jpghttp://mobileelectronics.com.ua/wordpress/wp-content/uploads/2013/05/audi_a6_c5_11-160x120.jpgfordmaxКАК УСТАНОВИТЬУстановка Spider ESSAudi,ESS,экстренное торможениеВ процесі установки датчика экстренного торможения Spider ESS вияснено 2 основні моменти: 1) все просто, хоча і не без нюансів, 2) фотік-лайно. Основні точки підключення: Чорний - маса авто. 'No comments'; Червоний - до проводу, на якому з'являється '+' при ввімкненні запалювання, сюди ж підключаємо один провід з обмотки реле; ...Mobile Electronics разработка и производство РЭА система контроля объектов охранные системы интеллектуальные датчики